Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Όταν βλέπεις τον Ματωμένο Γάμο σε πιάνει κάτι παράξενο στο στήθος, σαν ένα αγκάθι, που μπορεί να διαρκέσει...

«Όταν βλέπεις τον Ματωμένο Γάμο σε πιάνει κάτι παράξενο στο στήθος, σαν ένα αγκάθι, που μπορεί να διαρκέσει...» Vanesa Martin η τραγουδίστρια του τραγουδιού "Λέει η νύφη μας" στο τουίτερ.
Ένα παραδοσιακό τραγούδι από την ταινία Ματωμένος Γάμος(La Novia) του Λόρκα.

Λέει η νύφη μας

Λέει η νύφη μας:
Πώς λέγεται το κεφάλι;
Δεν λέγεται κεφάλι,
Αλλά ευρύχωρα πεδία.
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πώς λέγονται τα μαλλιά;
Δεν λέγονται μαλλιά,
Αλλά καλλιεργημένο μετάξι.
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πώς λέγεται το μέτωπο;
Δεν λέγεται μέτωπο,
Αλλά αστραφτερό σπαθί.
Αχ σπαθί μου αστραφτερό!
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πως λέγονται τα φρύδια;
Δεν λέγονται φρύδια,
Αλλά τέλια του αργαλειού.
Αχ του αργαλειού μου τέλια!
Αχ σπαθί μου αστραφτερό!
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πώς λέγονται τα μάτια;
Δεν λέγονται μάτια,
Αλλά πλούσια παρατηρητήρια.
Αχ πλούσια παρατηρητήριά μου!
Αχ του αργαλειού μου τέλια!
Αχ σπαθί μου αστραφτερό!
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πώς λέγεται η μύτη;
Δεν λέγεται μύτη,
Αλλά χουρμάς χουρμαδένιος.
Αχ χουρμά μου χουρμαδένιε!
Αχ πλούσια παρατηρητήριά μου!
Αχ του αργαλειού μου τέλια!
Αχ σπαθί μου αστραφτερό!
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Λέει νύφη μας:
Πως λέγεται το πρόσωπο;
Δεν λέγεται πρόσωπο,
Αλλά ρόδο τριανταφυλλιάς.
Αχ ρόδο μου της τριανταφυλλιάς!
Αχ χουρμά μου χουρμαδένιε!
Αχ πλούσια παρατηρητήριά μου!
Αχ του αργαλειού μου τέλια!
Αχ σπαθί μου αστραφτερό!
Αχ καλλιεργημένο μου μετάξι!
Αχ κάμποι μου ευρύχωροι!
Να περάσει η νύφη να φιλήσει τον γαμπρό.

Μετ. Μαριάννα Τζανάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: